بزرگترین بانک بورس با شستا تفاهمنامه امضا کرد / گسترش تعاملات مالی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیران عامل بانک تجارت و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی برای گسترش تعاملات فی‌مابین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که طبق آن بانک تجارت در قالب ارائه خدمات ریالی، ارزی، تعهدات و تامین مالی هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شستا را گسترش می‌دهد.

رضا دولت آبادی مدیر‌عامل بانک تجارت گفت: "وتجارت" با برخورداری بیش از ۱۵۰۰ شعبه، باجه و واحد ارزی در ایران و شعب فرانسه، انگلستان، آلمان، بلاروس، تاجیکستان و دفتر نمایندگی چین ظرفیت‌های بی‌شماری را برای ارائه خدمات ارزی و ریالی به شستا و شرکت‌های زیرمجموعه آن در اختیار دارد.

وی افزود: ساختار و اساس بانک‌های تشکیل‌دهنده این بانک که عمدتا بانک‌های خارجی بوده‌اند بر ارائه خدمات ارزی استوار بوده و بر همین اساس این بانک در سال‌های اخیر همواره در ارائه خدمات ارزی به شبکه بانکی پیشتاز بشمار رفته و بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی بزرگ با مشارکت این بانک به بهره‌برداری رسیده‌ اند.

دولت آبادی ادامه داد: به‌رغم تعامل مثبت میان بانک تجارت و شستا، هنوز ظرفیت‌های زیادی برای گسترش همکاری‌ها وجود دارد و انعقاد این تفاهم‌نامه شرایط افزایش و گسترش همکاری‌ها را فراهم خواهد کرد.

محمد رضوانی‌فر مدیر‌عامل شستا نیز گفت: این بانک یکی از اولویت‌های اصلی هیات‌مدیره شستا بوده و تفاهم‌نامه شرایط همکاری را تسهیل و تسریع می‌کند. سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان‌هایی است که خدمات‌رسانی آن در حوزه خدمات درمانی و مستمری‌بگیران بدون وقفه و در هر شرایطی باید انجام شود به همین منظور از بانک تجارت انتظار داریم تسریع اجرای بندهای این تفاهم‌نامه را بصورت ویژه مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام