تحلیل تکنیکال سهام سه پالایشگاه بورسی و بانک تجارت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه بررسی های چارتسیتی کارگزاری آبان از وضعیت شرکت های بورسی و فرابورسی ، تحلیل تکنیکال سهام سه پالایشگاه بندرعباس ، اصفهان و تهران به همراه بانک تجارت ارایه شد.

پالایشگاه بندرعباس : در تحلیل قبل به هدف ۱۸۰۰ تومانی این سهم اشاره و قیمت به اهداف مورد نظر که با نسبت های فیبوناچی برآورد شده بود رسیده اما هنوز با هدف الگوی ادامه دهنده کاپ اند هندل فاصله دارد. بنابراین مادامی که سهم "شبندر" روند صعودی را حفظ کرده انتظار می رود قیمت به هدف الگو در محدوده ۲۴۰۰ تومان برسد. می توان به دنبال فرصت ورود مجدد بود و یا تا رسیدن قیمت به هدف مورد نظر با نماتد همراه ماند .


پالایشگاه اصفهان : این سهم کماکان از هم گروهی های خوب عقب تر حرکت می کند. و قیمت آن درگیر خط میانی چنگال ۵۰ درصد است که در سمت چپ نیز مانع از صعود قیمت شده بود. چنانچه قیمت این مقاومت را از پیش رو بردارد انتظار می رود تا باند بالایی رشد کند. از طرفی قیمت هدف الگوی کاپ اند هندل را به نمودار بدهکار است و مادامی که قیمت آرایش صعودی را حفظ کرده باشد احتمال محقق شدن این هدف به قوت خود باقی است.


 

پالایشگاه تهران : قیمت این سهم از سد خط میانی چنگال ۵۰ درصد عبور کرده و مادامی که به کمتر از خط میانی برنگردد انتظار می رود به باند بالایی چنگال در محدوده ۸۵۰ تومانی برساند.

بانک تجارت : در تحلیل قبل به احتمال تشکیل الگوی مثلث متقارن در این نماد اشاره شد و به نظر می رسد الگو شکل گرفته و با شکست سطح ۴۴۵ ریالی ،  سیگنال خرید با حد ضرر ۳۹ تومان و حد سود ۵۵ تومان صادر خواهد شد.