"های وب" از دو قرارداد با ایرانسل خبر داد و با صف خرید متوقف شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت داده گستر عصر نوین که با سرمایه 400 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده در خصوص عقد دو قرارداد با شرکت ایرانسل توضیح داد که پس از رشد 5 درصدی قیمت و صف خرید متوقف و آماده بازگشایی نماد برای فردا شد.

ایمان میری مدیرعامل "های وب" پیرو اطلاعیه شفاف‌سازی ۲۹ تیرماه مبنی بر امضای تفاهم نامه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از عقد دو قرارداد با شرکت مذکور خبر داد و اعلام کرد: ۱. قرارداد رومینگ: به منظور برخورداری مشترکان شرکت ایرانسل از پوشش شبکه ایجاد شده توسط های وب در مناطق روستایی و جاده ای، قرارداد دسترسی رومینگ با رعایت مقررات اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بین دو شرکت منعقد شد.

بر این اساس مشترکان شرکت می توانند در مناطق روستایی از پوشش شبکه دیتا و صوت های وب استفاده کنند و شرکت ایرانسل بر اساس تعرفه های مصوب، هزینه خدمات رومینگ را به های وب پرداخت خواهد کرد. این قرارداد سه ساله و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید است.

۲. قرارداد MVNO: پیرو اطلاعیه شفاف‌سازی ۱۸ مهر سال ۹۶ با موضوع اخذ پروانه MVNO به منظور کاهش هزینه تمام شده ارائه خدمات و بهبود کیفیت ارائه سرویس، های وب اقدام به عقد قرارداد میزبانی اپراتوری موبایل مجازی(MVNO) با شرکت ایرانسل کرد.

به این ترتیب های وب می توانند اقدام به عرضه سیم کارت های صوت و دیتا به عموم مشترکان با میزبانی شرکت ایرانسل در سطح کشور کند. این قرارداد سه ساله بوده و با توافق طرفین قابل تمدید است.

با توجه به عدم امکان برآورد دقیق تعداد مشترکان در هر دو قرارداد منعقده، پیش‌بینی اثرات مالی این رویداد در صورتهای مالی های وب در اولین فرصت ممکن طبق دستورالعمل افشا به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

انتهای پیام