بازتاب مواضع رهبر معظم انقلاب در سه خبرگزاری مطرح خارجی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها را یک ترفند با هدف تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران توصیف و تاکید کردند: مسئولان یک‌صدا معتقدند که با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.

این اعلام مواضع در همان چند ساعت اول بعد از انتشار ، بازتاب گسترده ایی در رسانه ها داشت:

خبرگزاری فرانسه : در شرایطی که تنش‌ها در منطقه پس از حمله به تاسیسات نفتی عربستان و به‌علاوه اختلاف میان تهران و واشنگتن افزایش یافته ، رهبری ایران صبح امروز تاکید کرد با آمریکا مذاکره نخواهد کرد و  سیاست فشار حداکثری بر ایران بی‌ ارزش است و تمامی مسئولان ایران به‌طور یک‌پارچه معتقدند در هیچ سطحی با آمریکا مذاکره نخواهد شد.

خبرگزاری رویترز : : رهبری ایران روز سه‌شنبه در اظهاراتی مذاکره با آمریکا را غیر ممکن دانست و گفت سیاست فشار حداکثری بر ایران شکست خواهد خورد. مسئولان ایرانی هرگز با آمریکایی‌ها مذاکره نمی‌کنند و ترفند مذاکره بخشی از سیاست واشنگتن برای فشار بر تهران است.

خبرگزاری اسپوتنیک : رهبر ایران با تاکید بر اینکه ایران هرگز با آمریکا مذاکره نخواهد کرد، گفت: سیاست فشار حداکثری بر ایران ارزشی ندارد و شکست خواهد خورد. این اظهارات در شرایط سخت کنونی در منطقه خلیج فارس و تلاش آمریکا برای افزایش حضورش در منطقه برای محافظت از کشتیرانی در تنگه هرمز بیان شده است.

انتهای پیام