تحلیل تکنیکال شاخص ضنعت بانک + سهام بانک پاسارگاد و زیرمجموعه ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی بازار سهام بعد از عبور سه روز پیش شاخص از مرز 300 هزار تایی ، فصل تازه ایی رو شروع و امیدها به آینده بیشتر کرد که کارگزاری آبان در ادامه بررسی چارتیستی شرکت های بورسی و فرابورسی، ضمن پیش بینی وضعیت شاخص بانکی ، سهام بانک پاسارگاد و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو را نیز تحلیل تکنیکال کرد.

شاخص گروه بانکی : در تایم فریم ماهانه ، آرایش زیبای الیوتی در نمودار شکل گرفته و آرایش ۵ موجی واضح در نمودار در حال کامل شدن است. واکنش امواج به اهداف ، احتمال صحت موج شماری را افزایش داده  اما با فرض صحت موج شماری هدف موج ۵ ام چه محدوده ای خواهد بود؟ می توان از اتصال موج ۲ به ۴ و انتقال ان خط به سقف موج ۳ هدف موج ۵ را براورد کرد که محدوده ۲۰۰۰  و ۲۵۰۰ واحد خواهد بود.

بانک پاسارگاد : قیمت به هدف دوم رسیده است اما آرایش کندل ها به گونه ای است که به نظر نمی رسد فعلا قیمت توان عبور از این سطح را داشته باشد. می توان در این محدوده اقدام به ذخیره سود کرد و تا آرایش جدید قیمت یا تشکیل الگوی دیگر صبور بود.

گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو : قیمت در این نماد به محدوده نزدیک شده است که می تواند نقش یک سطح مقاومتی را برای قیمت بازی کند. چنانچه قیمت به این محدوده واکنش نشان دهد و نشانه های برگشت شکل بگیرد احتمال شروع یک حرکت اصلاحی دور از ذهن نیست.

انتهای پیام