برنامه زیرمجموعه بانک ملت برای افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از تجدید ارزیابی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بیمه ما که با سرمایه 150 میلیارد تومانی در بازار دوم بورس درج شده درخصوص شایعه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها دست به شفاف سازی زد و در جریان معاملات امروز با رشد اندک قیمت روبرو شد.

براین اساس، "ما" پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرد: با توجه به مجاز بودن افزایش سرمایه از محل افزایش بهای ناشی از تجدید ارزیابی دارایی های اشخاص حقوقی به موجب ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی، حمایت از کالاهای ایرانی و برخورداری از معافیت مالیاتی، این شرکت تصمیم دارد در سال جاری از محل تجدید ارزیابی دارایی های ملکی بر اساس مصوبه هیات مدیره سرمایه را تا میزان ۱۰۰ درصد افزایش دهد.

این تصمیم به منزله قطعیت در افزایش سرمایه نبوده و منوط به نتایج حاصل از ارزیابی توسط کارشناسان رسمی، حصول کلیه شرایط مانند موافقت و تصویب مجمع فوق العاده سهامداران، اخذ مجوز های لازم از سازمان های ذیربط با انجام تمامی اقدامات قانونی طبق قوانین و دستورالعمل های آن سازمان خواهد بود.

همچنین مکاتبه با مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه به منظور معرفی کارشناسان رسمی جهت تجدید ارزیابی دارایی ها صورت پذیرفته که مراتب طی نامه ۳ شهریور ماه به استحضار آن سازمان رسیده است.

انتهای پیام