تحلیل تکنیکال شاخص بعد از ریزش سنگین + پیش بینی دو سهم دارای صف خرید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی ریزش حدود 8 هزار واحدی شاخص بورس در چهارشنبه گذشته ، کارگزاری آبان در تحلیل تکنیکال این متغیر مهم اعلام کرد هر چند این افت برای یک روز سنگین بود اما در همین رالی اخیر بی سابقه نبود و در این موج نیز دو بار دیگر این افت های این چنینی را تجربه کرده است.

با این ریزش شاخص کل ، کمتر از حمایت اول (تن کن سن ) کلوز کرده و این در حالی است که حمایت بعدی (کی جن سن ) به حالت فلت در آمده است. لذا عقب نشینی شاخص تا این حمایت و محدوده ۲۸۰۰۰۰ واحد قوت گرفته اما نباید فراموش کرد هنوز شاخص بالای ابر (کمو) قرار دارد که گارد کاملا صعودی را حفظ کرده است.

 
سیمان فارس و خوزستان : قیمت این سهم از شکست مقاومت ۴۵۰ تومان ناکام مانده و گارد قیمت به گونه اییاست که احتمال افت آن از صعود بیشتر است. لذا خرید و نگهداری این نماد در این محدوده پر ریسک برآورده می شود.
 
کاشی و سرامیک‌ سینا : قیمت این نماد در رالی صعودی قرار گرفته و در صورت مقایسه این موج با موج های قبلی ، احتمال رسیدن به ۱۲۰۰ تومان دور از ذهنن نخواهد بود.
 
چرا که اندازه موج CD و ۱٫۶۱۸ برابر موج AB است و اگر قیمت رفتار گذشته را تکرار کند انتظار می رود موج EF و ۱٫۶۱۸ برابر موج CD باشد که این محدوده سقف کانال فرضی نیز است .

انتهای پیام