درخواست وکیل از نعمت زاده برای انتشار فهرست اموال/ نحوه شروع بکار دختر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، در دومین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده و احمدرضا لشکری‌پور، مظاهری وکیل شبنم نعمت‌زاده گفت: در جلسه‌ای به محمدرضا نعمت‌زاده گفتم شبهه‌های مالی دارید و این امر موجب شده وزن رسانه‌ای پرونده سنگین‌تر باشد و باید در این رابطه شفاف‌سازی کنید که وی اعلام کرد در آغاز و پایان مسئولیت، فهرست اموال را به رئیس قوه‌قضائیه داده است. خواستم فهرست را بدهند تا به دادگاه بیاورم و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم.

وی افزود: شبنم نعمت‌زاده دکترای داروسازی از دانشگاه شهید بهشتی دارد و از بازاریابی شروع بکار کرده و بعد از مدتی نمایندگی شرکت اسپانیایی بوده قبول و محصولات را به ایران آورد و توزیع می‌کرد. توزیع و پخش فرآیندی تخصصی و دقیق با ضوابط خاصی است و ربطی به واردات ندارد. از زمان بازداشت وی حتی یک قلم دارو خرید یا توزیع نکرد و تمام تلاش را صرف حل مشکلات و اختلافات کرده و فعالیت‌ ها هم به مذاکره با طلبکاران محدود بود.

نیازآبادی نماینده دادستان گفت: متهم و وکیل وی همواره می‌گویند تمام کارها بر عهده لشکری‌پور بوده در حالی که حسب اظهارات مطلعین و کارمندان شرکت صورت جلسات شرکت دارویی رسا و تمام اخبار توزیع دارو در داروخانه‌ها به اطلاع نعمت‌زاده رسیده و از همه آنها خبر داشته است. به فرض اطلاع نداشتن از توزیع دارو چرا نسبت به پرداخت دیون خود کاری انجام ندادید؟ حسب گزارش‌ها مشخص شده که فروش دارو و وصول چک داروخانه به شرکت رسا همگی با اطلاع نعمت‌زاده بوده است. میزان دین نعمت‌زاده به شرکت توزیع دارو قطعی است.

انتهای پیام