"دتوزیع" با ۲۳۰۰ تومان قیمت خورد / رکورد جدید خریداران در دومین سهم گران

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرایند عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت 60 میلیارد تومانی توزیع دارو پخش بعد از دو تمدید 30 دقیقه ایی در ثبت سفارش و بعد از ساعت 13 شروع شد و هر سهم این شرکت تازه وارد با 2300 تومان هر سهم کشف قیمت شد تا بعد از پتروشیمی نوری با کشف قیمت 3125 تومانی هر سهم ، عنوان دار دومین سهم گران تازه وارد شود.

این عرضه شامل 60 میلیون سهم "دتوزیع" با دامنه قیمت 2250 تا 2300 تومانی و سهمیه حداکثر 150 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات فرابورس انجام شد که به دلیل استقبال شدید متقاضیان ، مقرر شد به هر فرد 66 سهم تخصیص داده شود که با توجه به قیمت هر سهم به نقدینگی 152 هزار تومانی نیاز است .

از سوی دیگر با توجه به امکان خرید بیش از 926 هزار و 928 نفر ، این بار هم رکورد جدیدی برای خریداران عرضه اولیه ثبت شد. رکورد قبلی مربوط به عرضه اولیه هفته گذشته فولاد سپید فراب کویر با 875 هزار نفر بود .

براساس این گزارش، طی سال جاری سهام شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم ، سیمرغ، دارویی ره آورد تامین، پتروشیمی نوری، پخش هجرت، غلتک سازان سپاهان، جنرال مکانیک، نیلی صنعت کرمان و توسعه مولد نیروگاهی جهرم و فولاد سپید فراب کویر عرضه اولیه شده و توزیع داروپخش چهارهمین شرکت جدید بشمار می رود .

انتهای پیام