فهرست ۱۵ معامله متفاوت سهام با حضور گروه پترو پالایشی ، سهم بازار پایه و...

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز بازار سهام بعد از صعودی بیش از 7 هزار واحدی شاخص و کسب رکورد جدید 328 هزار واحدی در نیمه اول معاملات با فشار عرضه ها و کاهش قیمت اکثر شرکت های بزرگ مواجه شد و در پایان قادر به حفظ رکورد نشد و با رشد هزار و 130 واحدی به عدد 26 هزار و 190 تایی عقب نشینی کرد.

حجم معاملات بورس و فرابورس هم در حالی با جابجایی بیش از 3.4 و 1.7 میلیارد سهم به بیش از 1.7 و 1.02 هزار میلیارد تومان رسید که برای دومین روز 15 سهم دارای حجم مشکوک توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا معرفی شدند.

براساس این گزارش ، در این فهرست ، گروه پتروپالایشی با حضور پالایشگاه های بندرعباس ، تهران و تبریز ، پتروشیمی های خراسان ، کرمانشاه و ممسنی به همراه هلدینگ پارسان بیشترین سهم را داشتند و "شبندر" با معامله 10 برابری معاملات نسبت به یک ماه گذشته در صدر داد و ستدهای مشکوک ایستاده است.

شرکت های صنعتی مینو ، معدنی و صنعتی صبانور، نوش مازندران ، آرتاویل‌تایر ( حاضر در بازار پایه زرد ) ، لاستیک بارز (پکرمان) ، تکین کو و دو سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و نیرو هم در فهرست امروز معاملات مشکوک جای گرفته اند.

 

انتهای پیام