عملکرد نیمه نخست 9 شرکت با افت 82 تا رشد 542 درصدی سود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه ناشرین بورسی و فرابورسی در کدال، 9 شرکت اقدام به اعلام آخرین وضعیت مالی، تحقق سود و زیان و مقایسه با مدت مشابه سال قبل کردند که در این میان از افت 82 درصدی تا رشد 542 درصدی سود به چشم می خورد.

صنایع ماشینهای اداری ایران:

"مادیرا" برای عملکرد شش ماهه منتهی به شهریور ، 1392 ریال سود را پوشش داده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ، 455 درصد رشد  نشان می دهد.

بوتان

"لبوتان" این شرکت در نیمه اول سال جاری قادر به تحقق 414 ریال سود کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ، 216 درصد بیشتر است.

سیمان دورود

"سدور" در دوره ۶ ماهه به ازای هر سهم ۱۷ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۲ درصد افت داشته و عمدتا بخاطر افزایش ۳۷ و ۲۸ درصدی بهای تمام شده فروش و هزینه‏‌هاى فروش، ادارى و عمومى است. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه مبلغ یک میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

صنایع نسوز توکا

"کتوکا" در دوره ۶ ماهه به ازای هر سهم ۱۲۸۱ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶۶ درصد رشد داشته و عمدتا بخاطر افزایش ۱۴۵ درصدی فروش است. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه مبلغ ۱۹.۲ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

لیزینگ ایران و شرق

"ولشرق" در دوره ۶ ماهه با لحاظ سرمایه جدید به ازای هر سهم ۱۰۲ ریال سود محقق کرده که نسبت به گزارش حسابرسی نشده ۱۹ درصد رشد داشته و عمدتا بخاطر کاهش هزینه تامین منابع مالی عملیات لیزینگ در گزارش حسابرسی شده است. این شرکت در عملکرد واقعی ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به آذر ۹۸ مبلغ ۶.۱ میلیارد تومان سود محقق کرده است.

نوش مازندران

"غنوش" در دوره ۶ ماهه به ازای هر سهم ۳۳۰ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳۵ درصد رشد داشته و عمدتا بخاطر افزایش ۲۴ درصدی فروش است. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه مبلغ ۱.۶ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

گروه سدید

"وسدید" در دوره ۶ ماهه به ازای هر سهم ۴۵ ریال زیان محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد کاهش زیان داشته و عمدتا بخاطر کاهش ۱۳ درصدی هزینه‌های مالی است.این شرکت در عملکرد ۶ ماهه مبلغ ۱۷.۸ میلیارد تومان زیان خالص محقق کرده است.

صنایع لاستیکی سهند

"پسهند" در دوره ۶ ماهه به ازای هرسهم ۴۷۵ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴۲ درصد رشد داشته و عمدتا بخاطر افزایش ۲۰۶ درصدی فروش است. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه مبلغ ۱۶.۶ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

خوراک دام پارس

"غدام" در دوره ۶ ماهه به ازای هر سهم ۲۵ ریال زیان محقق کرده که نسبت به گزارش حسابرسی نشده ۸۵ درصد کاهش زیان داشته و عمدتا بخاطر کاهش بهای تمام شده فروش در گزارش حسابرسی شده است. این شرکت در عملکرد واقعی ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به آذر ۹۸ مبلغ ۱۵۰.۷ میلیون تومان زیان خالص محقق کرده است.

انتهای پیام