توضیح ۳ شرکت درباره تغییر قراردادهای مهم، مزایده و نوسان قیمت سهام

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت حمل و نقل توکا، شاهد و تولید برق عسلویه مپنا به ترتیب درخصوص تغییرات اساسی در قراردادهای مهم، نتایج برگزاری مزایده و نوسان قیمت سهام، دست به شفاف سازی زدند که "حتوکا و ثشاهد" با توقف نماد و "بمپنا" با افت 2.1 درصدی قیمت روبرو شدند.

بر این اساس، حمل و نقل توکا که با سرمایه 33 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حاضر است از انجام عملیات حمل جاده ای محصولات صادراتی شرکت فولاد مبارکه و تعدیل قرارداد به میزان 15 درصد خبر داد که از 5 شهریور ماه اعمال شده است.

همچنین سرمایه گذاری شاهد اعلام کرد: در نظر دارد یک قطعه باغ مشجر با پلاک ثبتی 43.59 حدودا به مساحت تقریبی 7 هکتار در ملارد را از طریق مزایده واگذار کند.

یک فقره پیشنهاد دریافت شد که مراتب به منظور اخذ نظر هیات مدیره ارسال شد که در صورت تصویب نهایی، جزئیات معامله و آثار سود و زیانی آن متعاقبا اعلام خواهد شد. نحوه تسویه طبق فرم های مزایده فروش بصورت نقدی خواهد بود و در صورت انعقاد قرارداد یک فقره چک بانکی دریافت خواهد شد.

در این میان، "بمپنا" اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳، ۶ ، ۹ و ۱۲ ماهه منتهی به خرداد ۹۸) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی و عملکرد شرکت رخ نداده و نوسان قیمت سهام این شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر صرفاً متاثر از فرایند عرضه و تقاضا در بازار سرمایه و تحلیل و تصمیم سرمایه گذاران بوده است.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد بااهمیت، مراتب طبق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

انتهای پیام