شایعه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی شرکت فرابورسی تایید شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شیر پاستوریزه پگاه خراسان که با سرمایه 20 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس حضور دارد، شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی زمین را تایید کرد و در روز منفی بازار با اقبال نسبی روبرو شد.

براساس این گزارش، "غشان" اعلام کرد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفته و هرگونه تصمیم گیری در رابطه با این موضوع متعاقبا اعلام می شود .

این شرکت اواخر تیر سال جاری نیز توضیح داده بود:  درخصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در حال حاضر هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته، اما با توجه به معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از این محل، این شرکت در حال بررسی موضوع است و به محض وقوع از طریق فرم های مربوطه و طبق دستورالعمل افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در خصوص آخرین وضعیت زمین خواجه ربیع با توجه به آخرین شفاف سازی در ۲۵ اسفند سال گذشته پیرامون دریافت حکم قطعی از دادگاه، این شرکت در صورت داشتن برنامه برای این زمین از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام