زمان ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس اعلام شد : ۱۰ تا ۱۶ آذر در سه جایگاه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسماعیل موسوی با بیان اینکه ثبت نام نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم ۱۰ تا ۱۶ آذر در ۳ جایگاه شروع می‌شود به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جایگاه اول شامل ۲۰۸ فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و محل اصلی ثبت نام داوطلبان و جایگاه دوم ستاد ثبت نام در وزارت کشور است که از ۱۰ آذر شروع به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: درصورت عدم ثبت نام نامزد‌ها در وزه انتخابیه ، می توانند در وزارت کشور انجام شود تا مدارک به فرمانداری حوزه انتخابیه ارسال شود . بنابراین ثبت نام نامزد‌ها در وزارت کشور و یا فرمانداری هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: جایگاه سوم هم سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های سیاسی وزارت خارجه در خارج از کشور بوده و شهروندان ایرانی می‌توانند با مراجعه به سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های سیاسی، فرم پرسشنامه داوطلبی را دریافت و برای نمایندگی ثبت نام کنند.

موسوی تأکید کرد: وزارت کشور چند روز قبل از برگزاری ثبت نام نامزدها، اطلاعیه‌ای مبنی بر شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام را صادر و منتشر می‌کند. به همین منظور نامزد‌ها باید با اطلاعات و مدارک کامل برای ثبت نام به مراکز مراجعه کنند. چنانچه مدارک داوطلبان کامل نباشد، ثبت نام نهایی نخواهد شد.

انتهای پیام