معامله متفاوت ۱۵ سهم با حضور ۱۴ نماد دارای صف خرید و شرکت ورشکسته

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در معاملات امروز بازار سهام که شاخص با ریزش بیش 4284 واحدی به نیمه کانال 304 هزار تایی رسید ، بالغ بر 1.3 هزار میلیارد تومان در بورس و 228 میلیارد تومان در دو بازار اول و دوم معاملات فرابورس ، داد و ستد شد.

در این میان که بیشترین حجم سهام جابجا شده به بانک های تجارت و صادرات با 481.5 و 260 میلیون سهم ، سایپا و ذوب آهن با 175.3 و 167.3 میلیون سهم و بانک ملت با 104 میلیون سهم تعلق داشت ، طبق اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا ، سهام 15 شرکت مشمول داد و ستدهای مشکوک و متفاوت شدند  که از نکات جالب آن تشکیل صف خرید برای 14 نماد ( به جز پتروشیمی پارس ) و حضور مجدد شرکت ورشکسته گاز و لوله در این فهرست است . 

براساس این گزارش، در رتبه نخست این گروه ، شرکت کوچک بورسی کاشی حافظ با معامله 9 برابری نسبت به میانگین یک ماه گذشته قرار داد و پشم بافی توس و شرکت ورشسکته گاز لوله با داد و ستد 7 و 4 برابری در رده های دوم و سوم ایستادند.

شرکت های فولاد کاویان ، مس باهنر ، قند مرودشت ، آذرآب ، بهمن لیزینگ ، نورد و لوله اهواز ، پتروشیمی پارس ، شیمیایی سینا ، لامیران، پتروشیمی کازرون ، نیرو محرکه و نساجی بروجرد هم ، امروز در زمره 15 معامله مشکوک قرار گرفتند.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام