مسئولان از مذاکره با آمریکا قطع امید کنند / دروغ تصویب FATF در جلسه سران قوا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اعلام نکاتی درباره سالروز 13 آبان گفت: ملت ایران مصمم است کشور را از زیر سلطه همه کشورهای مستکبر خارج کند و جبهه‌‌ای را بسازد که شکوفایی این جبهه، ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

در ماه‌های که از سال 98 گذشته تا مدتی در انتظار برجام نشستید و آنچه نباید گفته شود در شعارها گفته شد. کاری انجام ندادند تا برجام عملی شود. مگر طرفداران مذاکره نمی‌گفتند دیوار بی‌‌اعتمادی فرو ریخت؟ آیا یک تحریم برداشته شد؟ هم در زمان دولت قبلی آمریکا و هم در زمان دولت فعلی ،تحریم‌ها علیه ملت ایران ادامه پیدا کرد. آقایان منتظر شدند تا برجام با آن فرجام انجام شود و هر سه ماه منتظر باشیم که رئیس‌جمهور آمریکا چه تصمیمی بگیرد. حالا هم که منتظر رئیس‌جمهور فرانسه نشسته‌اند. مگر مار از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شود؟

مسئولان از مذاکره با آمریکا قطع امید کرده و برای برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور در تمامی عرصه‌ها به جوانان اعتماد کنند. مگر اینهایی که در نانو و در قسمت‌‌های مختلف با این تحریم‌ها مقابله کرده و به پیشرفت‌هایی رسیده‌اند، نمی‌توانند در جبهه اقتصادی یاری رسانده و گره‌ای از مشکلات باز کنند، چرا مسئولان اعتماد نمی‌کنند؟

هنوز هم مسئله FATF را مطرح می‌کنند و به‌دروغ می‌گویند در جلسه سران قوا تصویب کردند. البته به بیت هم نسبت دادند که تکذیب شد. به برجام هم اعتماد کردند اما نتیجه چه شد؟ مسئولان به مردم اعتماد کنید و جوان‌ها را به‌کار بگیرید. نتیجه امور بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام