شرکت آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی در فرابورس اطلاعات جدید داد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ذوب روی اصفهان که به تازگی در بازار دوم فرابورس درج و در صف عرضه اولیه 10 درصدی سهام ایستاده است، صورت های مالی حسابرسی شده نیمه نخست سال جاری را منتشر کرد.

براین اساس، "فروی" به ازای هر سهم 355 ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل(458 ریال) 29 درصد افت داشته است. این شرکت در عملکرد 6 ماهه 21.2 میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

بنابراین گزارش، گزارش کامل صورت های مالی 6 ماهه و تفسیری مدیریت را می توان اینجا و اینجا مشاهده کرد.

طبق بررسی های بورس پرس،این شرکت ۱۷ تیر سال ۷۷ با سرمایه ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان در اداره ثبت شرکت های اصفهان به ثبت رسید و فعالیت را آغاز کرد. البته موافقت اصولی تولید ورق روی با ظرفیت ۱۰ هزار تن در سال و سرمایه ۱.۵ میلیارد تومانی بر روی زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع در مجاورت شرکت باما در ۲۵ دی سال ۷۴ توسط وزارت معادن و فلزات صادر و اقدامات اولیه برای طراحی و ساخت توسط این شرکت با همکاری فرآوری روی پارس صورت گرفت.

شرکت باما سهامدار ۹۹.۶ درصدی سهام این شرکت که دارای ۱۷۴ نیروی انسانی است، محسوب می شود. موضوع فعالیت شرکت نیز طبق ماده ۳ اساسنامه شامل اکتشاف؛ استخراج و بهره برداری از معادن، تولید شمش و احداث کارخانه های مربوط به انجام کلیه عملیات بازرگانی مرتبط با فعالیت می شود.

انتهای پیام