زمان افزایش سرمایه "خریخت" و پتروشیمی تعبید شده از بورس + مجمع 6 شرکت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های قند تربت حیدریه، قند ارومیه، کشت و صنعت جوین ، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت و سیمان شرق با اتمام دوره مالی منتهی به تیر، مرداد و شهریور سال جاری، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین ریخته گری ایران و پتروشیمی آبادان (که تابستان بعد از 18 سال حضور از بورس بورس اخراج و راهی بازار پایه شد ) برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و قند مرودشت برای تغییر محل قانونی شرکت به مجمع فوق العاده می روند.

بنابراین گزارش،"شپترو" با دریافت مجوز افزایش سرمایه 57 درصدی، سرمایه فعلی را از 352 به 552 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و اجرای طرح های توسعه ای شود.

همچنین "خریخت" مجوز افزایش سرمایه 24 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا به منظور جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و تامین سرمایه در گردش بتواند سرمایه فعلی را از 126.2 به 156.2 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی نیز از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی صورت می پذیرد.

پتروشیمی آبادان (مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز سه شنبه 28 آبان در سعادت آباد، بلوار دریا، خ مطهری شمالی، کوچه ساحل دوم، پلاک 37

ریخته گری ایران (مجمع فوق العاده): ساعت 15 روز سه شنبه 28 آبان در شرکت بهمن موتور

قند مرودشت(مجمع فوق العاده): ساعت 12 روز سه شنبه 28 آبان در خيابان يزدان پناه، پلاک 35

سیمان شرق: ساعت 15 روز سه شنبه 28 آبان در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش

قند تربت حیدریه: ساعت 9:30 روز چهارشنبه 29 آبان در سازمان مرکزی دفتر قائم مقام آستان قدس واقع در مشهد

قند ارومیه: ساعت 10 روز چهارشنبه 29 آبان در ميدان فردوسي،جنب بانک ملت،ساختمان شهد

کشت و صنعت جوین: ساعت 9 روز پنج شنبه 30 آبان در محل شرکت

سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت: ساعت 9 روز دوشنبه 11 آذر در مرکز آموزش فرهنگی رفاهی آموزش و پرورش منطقه 3

انتهای پیام