تیم ملی ایران بازی را با نتیجه دو بر یک به عراق واگذار کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ورزش سه، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با عراق دومین باخت را در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تجربه کردند تا همچنان 7 امتیازی بمانند.

تیم ملی ایران در دو مسابقه ابتدایی‌ در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به دو برتری برابر هنگ‌کنگ و کامبوج رسید ولی در دیدار اخیر شکست تلخی را در خانه بحرین متحمل شد تا مشخص شود از همین ابتدا کار سختی در این رقابت‌ها دارد.

اما شاگردان مارک ویلموتس در مصاف با عراق از انگیزه زیادی برای کسب برتری برخوردار بودند تا علاوه بر بهبود شرایط جدولی برابر حریف 7 امتیازی، انتقام ناکامی‌های اخیر در رسیدن به پیروزی مقابل عراقی‌های سرسخت را بگیرند اما باز هم باختند.

براین اساس، در دقیقه 11 بازی بشار رسن نفوذ سریعی از سمت راست زمین انجام داد و ارسال خوبی به مقابل تیرک دوم انجام داد که سانتر وی و شوت والی محکم علی عدنان را بیرانوند با واکنش مناسبی برگشت داد، اما در ریباند امید ابراهیمی نتوانست توپ را دفع کند تا مهند علی با فرصت‌طلبی و شوت پُرقدرت به طاق دروازه موفق به گلزنی برای عراق شود.

در دقیقه 25 بازی نیز محمد محبی به زیبایی و با تکنیک بالا از بین بشار رسن و علی عدنان عبور کرد و از روی خط عرضی زمین، پاس کات‌بک داد تا با رها کردن توپ توسط سردار آزمون، احمد نوراللهی صاحب موقعیت شود و با حرکت در عرض و شوت زمینی پُرقدرت که با دفع ناقص محمد حمید همراه شد، گل تساوی ایران را به زیبایی به ثمر برسد.

اما شاگردان ویلموتس این بازی حساس مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل عراق را دو بر یک در دقایق آخر واگذار کردند.

انتهای پیام