سهم بورسی با وجود رد برنامه افزایش سرمایه صف خرید شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تکنوتار که با سرمایه 24.5 میلیارد تومانی در بازار دوم بورس حاضر است از عدم در دستور کار بودن برنامه افزایش سرمایه خبر داد اما با رشد 4.9 درصدی به قیمت 7803 ریالی رسید و صف خرید شد.

مهدی دوست برحقی مدیرعامل "تکنو" پیرو افزایش بی رویه قیمت این شرکت و شایعات منتشر شده در فضای مجازی درخصوص عملکرد واقعی برآورد منطقی و برنامه های در دست اقدام اعلام کرد: اطلاعات و برنامه های مالی و عملکرد این شرکت صرفاً از طریق کدام به اطلاع عموم می رسد و این شرکت فاقد هرگونه کانال، پیج و ... در فضای مجازی و همچنین سایت اطلاع رسانی شرکت www.tecnotar.com است.

هرگونه اطلاعاتی که در غیر از موارد فوق منعکس شود از طرف این شرکت نبوده و هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات منتشر شده ندارد.

این شرکت در سال ۹۷ از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت به میزان ۵۳ درصد افزایش سرمایه داده و برنامه مجددی برای افزایش سرمایه از این  محل ندارد. مدیریت شرکت همواره سعی کرده اطلاعات و برنامه‌هایی را که می‌تواند در روند افزایش سهام تاثیر داشته باشد به اطلاع فعالان بازار سرمایه برساند. بنابراین هرگونه اطلاعات با اهمیت از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام