شرایط و زمان عرضه بلوک ۴ درصدی زیرمجموعه زیانده سایپا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تجارت الکترونیک خودرو تابان تاخت در نظر دارد بلوک 4 درصدی سهام شرکت سایپا دیزل را بطور عمده و نقد در بازار پایه فرابورس روانه میز فروش کند تا در صورت انجام ، درصد مالکیت از این شرکت را کاهش دهد.

به این ترتیب، مقرر شده 105 میلیون و 428 هزار و 514 سهم در نماد "خکاوه 4" روز یکشنبه 3 آذر ماه توسط کارگزاری آبان عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 250 تومان ، قیمت پایه کل 26.3 میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت 2.6 میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 10 درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدی یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط (حداقل 3 ماهه) از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز یا ارائه کنند و تاییدیه شرکت مزبور را مبنی بر اخذ تصاویر مربوطه به شرکت بورس ارائه کنند.

بنابراین گزارش، "خکاوه" خرداد سال گذشته بعد از 17 سال حضور به دلیل عدم خروج از ماده 141 قانون تجارت و زیان 1.3 هزار میلیارد تومانی از بورس خط خورد و به بازار پایه فرابورس منتقل شد.

انتهای پیام