فهرست ۱۵ سهمی که در روز رخوتناک بورس مشمول معامله متفاوت شدند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در معاملات امروز که ابتدا با کاهش شاخص و سپس با بهبود شرایط همراه بود، دماسنج بازار با رشد بسیار ناچیز و 328 واحدی به 302 هزار و 726 واحدی رسید و بیش از 1.1 هزار میلیارد تومان در بورس و 221 میلیارد تومان در دو بازار اول و دوم معاملات فرابورس داد و ستد شد.

در این میان اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد سهام 15 شرکت مشمول داد و ستدهای مشکوک و متفاوت بوده و بین 9 تا 3 برابر بیشتر از میانگین 30 روزه روبرو شده اند که سهم شرکت های فرابورسی 9 نماد بود.

در صدر گروه امروز ، فولاد امیرکبیر کاشان با رشد 9 برابری میانگین معاملات قرار دارد و دو شرکت سیمان فارس نو و بیمه کارآفرین با افزایش 8 و 7 برابری در رده های بعدی جای گرفته اند.

در ادامه هم شرکت های توکا رنگ فولاد سپاهان ، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان ، سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین ، پگاه گلستان ، موتوژن ، کاشی پارس ، کویر تایر ، بیمه تجارت نو، بیمه آرمان، ایرانیت ، شیرین دارو و سرمایه گذاری توسعه آذربایجان هستند.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

 

انتهای پیام