سهام شرکت ورشسکته ، اظهار مردود ، مپنا و ۱۲ شرکت دیگر جذاب شدند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در اولین روز کاری هفته جاری ، روند آرام و صعودی قیمت ها از سر گرفته شد و شاخص با اضافه کردن 3 هزار و 357 واحد دیگر از نیمه کانال 314 هزار تایی هم عبور کرد تا امید فعالان به آینده بیشتر شود .

در این میان بیش از 1.6 هزار میلیارد تومان در بورس و 324 میلیارد تومان هم در فرابورس جابجا شد و بانک تجارت ، ذوب آهن و بانک صادرات با معامله بیش از  394.7 ، 324.2 و 254.7 میلیون سهمی در صدر قرار گرفتند ، اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 10 تا 5 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و عجیب و متفاوت شده اند.

در فهرست امروز 15 شرکتی ، سیمان ممتازان کرمان ، توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، مپنا ، لیزینگ ایران و شرق، پتروشیمی امیرکبیر، تجهیزات سدید، سخت آژند، نورد و لوله اهواز، لیزینگ رازی، سیمان هرمزگان، ساروج بوشهر، تامین سرمایه نوین، سرمایه گذاری توسعه شمال، اعتباری توسعه و ایران مرینوس حضور دارند.

از جمله نکات جالب ، حضور 11 شرکت از فرابورس مخصوصا" 10 نماد حاضر در بازار پایه زرد ، نارنجی و قرمز ( شامل " بمیلا ، شکبیر، فسدید ، ثاژن، فاهواز، ولراز، ساروج ، وشمال و توسعه" ) است که نشان می دهد با بهبود شرایط بازار ، شرکت های پر ریسک حتی بنگاه های ورشسکته و با اظهار مردود حاضر در بازار پایه قرمز تجهیزات سدید و اعتباری توسعه ، متقاضیان بیشتری دارد .

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.


 

انتهای پیام