فهرست ۱۵ معامله جالب و سنگین امروز با کاهش نمادهای فرابورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز هم معاملات بازار سهام برای اکثر فعالان جالب و رضایت بخش بود و شاخص با افزایش 4 هزار و 82 واحد دیگر پایه های جدید را محکم و از نیمه کانال 318 هزار تایی هم عبور کرد.

همچنین ارزش معاملات بورس و فرابورس نیز از 1.16 هزار و 237 میلیارد تومان عبور کرد و بانک تجارت ، پارس خودرو و بانک صادرات با بیش از 318 ، 240 و  194.9 میلیون سهم در صدر پر حجم ترین داد و ستدها قرار گرفتند .

براساس این گزارش، اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 11 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و عجیب و متفاوت شده اند که شامل شرکت های پیام، سرمایه گذاری شفا دارو، صنایع پتروشیمی دهدشت، سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان ، لوازم خانگی پارس، بیمه معلم، سخت آژند، شیشه سازی مینا، الیاف مصنوعی، ملی صنایع مس ، پلی اکریل ، قند اصفهان ، قند شیرین خراسان ، پرداخت الکترونیک سامان کیش و تامین سرمایه نوین هستند.

در این میان ، نکته جالب این گروه ، علاوه بر کاهش شرکت های فرابورسی از 10 و 11 نماد روزهای قبل به 7 شرکت امروز و افزایش تعداد شرکت های بورسی ، تکرار معاملات سنگین "ثاژن و تنوین " و حضور شرکت های بزرگ و معروفی چون "فملی ، سیدکو  و شپلی " است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

 

پیام