آخرین وضعیت شرکت اخراجی و رکورددار کمترین حضور در تابلو اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، زهرا زارع درباره آخرین وضعیت نماد شرکت مواد ویژه لیا گفت: حسابرس شرکت با توجه به پیگیری‌های صورت ‌گرفته اعلام کرد اسناد و مدارک جدیدی از "شلیا" به دست رسیده که لازم است آنها را بررسی کند.

وی افزود: از این رو حسابرس فعلا اظهار نظر را ارائه نکرده اما اعلام کرده تا پایان هفته جاری اظهار نظر را نهایی خواهد کرد.

بنابراین گزارش، شرکت مواد ویژه لیا دو سال پیش طی 44 روز کاری با رشد قیمت 282 درصدی (از 414 به 1585 تومان ) حرف و حدیث هایی را منجر و با تشکیل سه پرونده تخلفاتی در سازمان بورس خبرساز شده بود (در حوزه های تخلفات بازار و تخلفات حوزه اطلاع رسانی و صلاحیت مدیران ) با دریافت کارت قرمز از فهرست شرکت های حاضر در بازار دوم معاملات فرابورس اخراج شد.

"شلیا" که از 5 دی با تعلیق نماد روبرو شده بود 16 شهریور 94 با کشف قیمت 136 تومانی وارد بازار سهام شده بود اما بعد از حدود 29 ماه به دلیل عدم اظهار نظر حسابرس درباره صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت با لغو پذیرش روبرو شد.

این شرکت 8 میلیارد تومانی که در تحقق برنامه افزایش سرمایه 500 درصدی هم ناکام ماند، رکورد کمترین حضور در بازار سهام را از آن خود کرد .

انتهای پیام