ایران خودرو دیزل نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری را آغاز کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی یونسیان از آمادگی کامل این شرکت برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری خبر داد و گفت: عملیات بازسازی اتوبوس‌های شهری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و برخی از شهرها آغاز شده و این اقدام می‌تواند برای تمامی ناوگان اتوبوس شهرها به اجرا در‌آید.

وی افزود: در فرآیند بازسازی اتوبوس‌های مستعمل شهری، قطعات و اجزای اتوبوس از جمله شاسی، بدنه، موتور و گیربکس بطور کامل و دقیق بررسی شده و در صورت نیاز فرآیندهای بازسازی آن به اجرا درمی‌آید و درخصوص قطعات نیز در صورت نیاز بطور کامل تعویض می‌شوند. 

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر برنامه‌ریزی برای بازسازی اتوبوس‌های فرسوده با توجه به نیاز روزافزون در بخش ناوگان اتوبوسرانی شهری، آمادگی نوسازی محصولات با اتوبوس‌های گازسوز و دیزلی تولید داخل را نیز داریم. 

یونسیان تاکید کرد: اگر سیاست‌گذاری‌های کلان در راستای اقتصاد مقاومتی و در استفاده از توان شرکت‌های داخلی برای تامین محصولات مورد‌نیاز سازمان‌ها به‌ درستی به اجرا درآید، ایران‌خودرو دیزل به‌عنوان اصلی‌ترین منبع داخلی تامین نیاز، ظرفیت و توان تامین نیاز صنایع و سازمان‌های داخلی را به‌موقع و با بالاترین کیفیت دارد.

انتهای پیام