افزایش جالب توجه ۱۴ تا ۴ برابری معاملات سهام ۱۵ شرکت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در جریان معاملات امروز، بازار سهام متعادل و با گرایش مثبت به گروه های کوچکتر آغاز بکار کرد و در یک ساعت اول توانست جهش 1690 واحدی را به ثبت برساند  و در پایان با اضافه کردن 23 واحد در کانال 322 هزار تایی ماندگار شد.

در این روند صعودی شرکت های گروه مپنا، همراه اول، کشتیرانی اریان، مدیریت سرمایه گذاری امید، پتروشیمی پارس، پالایشگاه تبریز و اصفهان با اثر 301 تا 76 واحدی بیشترین نقش را داشتند تا ارزش روز بازار سهام شرکت های بورسی از مرز 1176 هزار میلیارد تومان عبور کند و ارزش امروز معاملات هم بالغ بر 1.6 هزار میلیارد تومان شود.

در این میان، اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 14 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

در صدر این گروه ، دو شرکت گسترش صنایع انرژی آذرآب و بیمه سرمد با معامله 14 و 13 برابری قرار دارند که در تابلو زرد بازار پایه و بازار سوم فرابورس معامله می شوند .

در ادامه همه شرکت های لوله وتجهیزات سدید، سیمان ممتازان کرمان، پگاه گلپایگان، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، سرمایه گذاری وثوق امین، فرآوری مواد معدنی ایران، لامیران، دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر، صنایع نسوز توکا، لیزینگ صنعت و معدن، معادن منگنز ایران، سیمان آرتا اردبیل و آسان پرداخت، فهرست 15 معامله جالب و متفاوت را تشکیل داده اند.

از جمله نکات مورد توجه امروز افزایش تعداد شرکت های فرابورسی و حضور 6 شرکت بورسی است که در این بین، صنعت سیمان، فلزات اساسی و ساخت محصولات فلزی دیده می شوند.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام