معاملات متفاوت بزرگترین سهم فرابورس و ۱۴ شرکت دیگر در روز ثبت دو رکورد جدید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز یکی از بهترین و حساس ترین روزهای بورس در سال جاری بود که با ثبت رکوردهای جدیدی همراه شد و طی آن شاخص بعد از دو ماه عقب گرد به 299 هزار ( از 21 مهر ) با افزایش 4942 واحدی از خط مقاومت 330 هزار تایی و دو کانال بعدی هم عبور کرد و برای اولین بار از نیمه کانال 332 هزار تایی هم رد شد.

علاوه بر این ، رکورد ارزش و حجم روزانه معاملات بورس هم با داد و ستد 4.7 میلیارد سهم به ارزش 2.3 هزار میلیارد تومان شکسته شد و اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد امروز هم 15 شرکت با داد و ستد 12 تا 5 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

در رده نخست این فهرست ، شرکت  فرابورسی توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد و سپس توسعه صنایع بهشهر با افزایش 12 و 11 برابری معاملات و سپس قرار داشتند.

شرکت های فولادخراسان ، ماشین سازی نیرو محرکه، سرمایه گذاری نیروگاهی ایران سنا، پتروشیمی مارون ، کاشی صدف سرام استقلال آباده، افرانت،
 قند چهارمحال ، فولاد آلیاژی ایران ، بیمه سرمد، پتروشیمی شیراز ، کشت و صنعت و دامپروری پارس، قند پیرانشهر و تامین ماسه هم با داد و ستد 9 تا 5 برابری در زمره معاملات مشکوک امروز جای گرفتند.

از جمله نکات این فهرست ، افزایش قیمت هر 15 نماد و صف خرید 8 نماد و همچنین حضور بزرگترین شرکت فرابورس ارز لحاط ارزش روز بازار یعنی پتروشیمی مارون با ارزش 33.2 هزار میلیارد تومانی بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام