فهرست ۱۵ معامله متفاوت با حضور پنجمین شرکت بزرگ و کاهش فرابورسی ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات امروز بازار سهام با افزایش 3 هزار و 642 واحد دیگر به شاخص و ثبت عدد 339 هزار و 434 واحدی به پایان رسید و بیش از 5.7 میلیارد سهم به ارزش 2.7 هزار میلیارد داد و ستد شد .

در این میان دو بانک تجارت و صادرات به همراه ذوب آهن با جابجایی بیش از 1.08 میلیارد سهم ، 528.6 و 368.6 میلیون سهمی در صدر قرار گرفتند و اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد امروز هم 15 شرکت با داد و ستد 11 تا 6 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

در صدر این گروه تاپیکو ( پنجمین شرکت بزرگ بورس از لحاظ سرمایه اسمی و 8.1 هزار میلیارد تومانی ) قرار داد که با داد و ستد بیش از 274 میلیون ، 11 برابر بیشتر از میانگین یک ماه معامله و صف خرید شد .

در ادامه هم شرکت های قند لرستان ، تامین مسکن جوانان ، سرمایه گذاری سبحان، خوراک دام پارس ، توسعه صنایع بهشهر ، قند چهارمحال ، معادن منگنز ایران ، سرمایه گذاری بوعلی ، سایپا شیشه ، سیمان بهبهان، فرآوری ذغال سنگ پروده طبس ، نفت پاسارگاد ، فولاد آلیاژی یزد و سیمان غرب آسیا هستند.

از جمله نکات امروز این فهرست ، علاوه بر حضور تاپیکو در صدر ، کاهش تعداد شرکت های فرابورسی به 7 نماد " ثجوان ، وسبحان ، قچار، کپرور، شپاس، فولای و سجام " بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام