زمان افزایش سرمایه از سود انباشته لیدر پالایشگاه ها و یک بیمه + مجمع ۴ شرکت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت پالایشگاه بندرعباس و بیمه کوثر برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس برای تطابق اساسنامه با نمونه اساسنامه سازمان بورس، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کردند.

همچنین سرمایه گذاری ساختمان نوین با اتمام دوره مالی منتهی به شهریور 98 به مجمع سالانه می رود.

در این میان، شرکت آزمایش و قند بیستون برای برای تصویب صورت‌های مالی دوره منتهی به شهریور 97 به مجمع عادی بطور فوق العاده می روند.

بنابراین گزارش، پالایشگاه بندرعباس طبق مجوز 108 درصدی سازمان بورس می تواند سرمایه فعلی را از 1.38 به بیش از 2.76 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی لیدر پالایشگاه ها از محل سایر اندوخته ها و با هدف اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده  اعمال خواهد شد.

بیمه کوثر نیز با دریافت مجوز افزایش سرمایه 41 درصدی می تواند سرمایه فعلی را از 250 به 352.7 میلیارد تومان برساند. 25 درصد از تامین مالی "کوثر" از محل سود انباشته و 16 درصد از محل سایر اندوخته ها اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

پالایشگاه بندرعباس(مجمع فوق العاده): ساعت 11 روز شنبه 30 آذر در محل شرکت

بیمه کوثر(مجمع فوق العاده): ساعت 15 روز دوشنبه 2 دی در میدان آرژانتین، خیابان الوند، کوچه آریا، پلاک 4

سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز یکشنبه یک دی در ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی

سرمایه گذاری ساختمان نوین: ساعت 10 روز شنبه 30 آذر در هتل سیمرغ

آزمایش(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 9:30 روز سه شنبه 3 دی در سالن همایش های اندیشه معلم واقع در بلوار دریا

قند بیستون(مجمع عادی بطور فوق العاده نوبت دوم): ساعت 15 روز دوشنبه 2 دی در انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر

انتهای پیام