رئیس دفتر روحانی : وزیر کشور در اطلاع رسانی سهمیه بندی بنزین مقصر است

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود واعظی درخصوص اینکه آیا دولت خود را در قضیه اطلاع‌رسانی سهمیه‌بندی بنزین مقصر می‌داند یا خیر به تسنیم گفت: بله، مسئولیت همه اینها با دولت است وقتی رحمانی‌فضلی وزیر کشور، فرمانده این مسائل می‌شوند و جلسات متعددی را برگزار می‌کنند، موضوع مشخص است.وی کمیته اطلاع‌رسانی تعیین کرده‌اند.

وی افزود: صدا و سیما نیز در کمیته اطلاع‌رسانی حضور داشت اما با این حال مسئولیت را گردن رسانه ملی نمی‌اندازیم ولی وقتی کمیته‌ای تشکیل می‌شود، متناسب با موضوع کار می‌کنند. به نظر می‌رسد این وسط چند موضوع باهم قاطی شده است، ضمن اینکه صداوسیما کار را انجام داده البته اگر منظور از اطلاع‌رسانی باشد که پنجشنبه ساعت 12 شب اعلام می‌کردیم، قراری بر این مسئله نبوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: صدا و سیما در دولت‌های گذشته و این دولت، همین مقدار کار کرده بود. به جای اینکه همه‌ به اصل موضوع بپردازیم و اینکه دیگر واردکننده بنزین نیستیم به حاشیه‌ها می‌پردازیم.کسانی که این روزها دم از اقناع مردم می‌زنند، مگر در کارها مردم را اقناع می‌کنند؟ جز اینکه درباره آینده حرف بزنند آیا مردم را قانع می‌کنند؟ امید می رود صداوسیما همان کاری که برای بقیه انجام می‌دهد برای دولت هم در موضوع اقناع مردم انجام دهد.

بنابراین گزارش، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درخصوص انتقادها از نحوه اطلاع‌رسانی سهمیه‌بندی بنزین گفت: این سوال را از صداوسیما بپرسید، اطلاع رسانی وظیفه صدا و سیما بوده است.

انتهای پیام