تحلیل تکنیکال سهام چادرملو و ۴ شرکت بورسی و فرابورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی روزهای گذشته که بازار سهام با رشد دوباره قیمت و رکوردشکنی های جدید شاخص ، مورد توجه عمومی قرار گرفته ، سهام 5 شرکت چادرملو ، ویتانا ، لاستیک سهند ، معدنی کیمیای زنجان گستران و سرمایه‌گذاری صندوق‌ بازنشستگی توسط کارگزاری آبان تحلیل تکنیکال شد.

چادرملو : قیمت این نماد با یک اصلاح در بعد زمان ، متراکم و به محدوده حمایت صعودی نزدیک شده است. به نظر می رسد "کچاد" در محدوده خرید کم ریسک قرار دارد و می توان با حد ضرر ۴۷۰ تومان به کمین معامله خرید نشست .

ویتانا : سرانجام قیمت این سهم به هدف نهایی در سقف کانال و محدوده ۲۲۰۰ تومان رسید و متوقف شد. می توان از این کانال ترسیمی به عنوان الگو استفاده کرد و مادامی که قیمت به این کانال واکنش نشان می دهد با آن معامله کرد.

لاستیک سهند : قیمت این نماد بعد از ثبت کف ۷۰۰ تومان یک رالی صعودی را شروع کرده است. از آنجا که سهام آن در سقف های قیمتی قرار دارد مقاومت کلاسیکی دیده نمی شود. می توان از کانال بندی قیمت مقاومت احتمالی بعدی را محاسبه کرد که در این صورت "پسهند" می تواند تا محدوده ۲۰۰۰ تومان نیز رشد کند.

معدنی کیمیای زنجان گستران : در محدوده ۱۶۰۰ تومانی این نماد به احتمال رشد ، اشاره شده بود و اکنون قیت به میانه راه و خط میانی چنگال صعودی رسیده است. می توان حد ضرر را زیاد و یا بخشی از سود را شناسایی کرد و در ادامه منتظر رسیدن قیمت به هدف اصلی ماند.

سرمایه‌گذاری صندوق‌ بازنشستگی : قیمت این سهم از میانه کانال و از سطح کمو شروع به رشد کرده و از محدوده تراکمی نیز خارج شده است. انتظار می رود رفته رفته خود را به سقف کانال فرضی برساند.

انتهای پیام