فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز با اقبال بیشتر به شرکت های بورسی و...

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیر صعودی  قیمت ها و متغیرهای معاملات در اولین روز هفته هم ادامه یافت و با افزایش 3904 واحد دیگر ، شاخص به رقم جدید 343 هزار و 291 تایی رسید و حجم معاملات بورس هم با داد و ستد بیش از 5.2 میلیارد سهم به 2.57 هزار میلیارد تومان بالغ شد و در فرابورس نیز 256 میلیارد تومان جابجا شد .

براساس این گزارش درحالی بیشترین حجم معامله شده مربوط به بانک های تجارت و صادرات با 410.9 و 183.8 میلیون سهم و ذوب آهن با 181.5 میلیون سهم بود که  طبق اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا ، 15 شرکت با داد و ستد 8 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

این گروه شامل کاشی صدف سرام استقلال آباده ، افرانت، مبین وان کیش، عمران و توسعه فارس، واسپاری ملت، تراکتورسازی، مس باهنر، کاشی سعدی ، بیمه آرمان ، پتروشیمی مبین، خوراک دام پارس، پگاه آذربایجان شرقی، لاستیک سهند ، پارس خزر و لیزینگ ایرانیان هستند.

از جمله نکتات جالب این گروه ، افزایش تعداد شرکت های بورسی ( که عمدتا" هنگام رونق بازار تکرار می شود ) ، صف خرید و رشد قیمت 12 سهم و به جز سه نماد "ولملت ، فباهنر و پسهند " و ،  بازگشت مس باهنر بعد از غائله لغو افزایش 987 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها به دلیل مخالفت شستا است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام