فردا دو مجمع "شپنا" برگزار می شود/"شتران" شاید/ ۴ پالایشگاه دو هفته بعد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی، 6 پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تبریز، تهران، لاوان و شیراز ، امروز و فردا را زمان برگزاری مجمع سالانه اعلام کرده اند ولی به دلیل آماده نشدن صورت های مالی 93 ، به جز قطعی شدن دو مجمع پالایشگاه اصفهان و احتمال 50 درصدی پالایشگاه تهران، مجمع 4 شرکت عملا" به دو هفته دیگر و بعد از انتشار صورت های مالی موکول شده است.

براساس این گزارش، پیگیری های بورس پرس نشان می دهد درحالی مجمع امروز دو پالایشگاه شیراز و لاوان به تنفس کشیده شده که با توجه به انتشار صورت های مالی 93 ، ساعت 9 و  11:30 فردا دو مجمع سالانه و فوق العاده پالایش نفت اصفهان  تشکیل خواهد شد و در مجمع فوق العاده "شپنا" افزایش سرمایه هزار میلیارد تومانی از محل سود انباشته به رای سهامداران گذاشته می شود.

مسئولان پالایشگاه تهران هم تمام تلاش خود را برای برگزاری مجمع ساعت 15 فردا می کنند اما احتمال اینکه این مجمع به تنفس کشیده شود ، زیاد است.

اما دو مجمع ساعت 9 و 11 پالایشگاه تبریز و مجمع ساعت 15 پالایشگاه بندرعباس که قرار است فردا تشکیل شود به تنفس کشیده می شود.

بنابراین مجامع این شرکت در نوبت دوم که دو هفته دیگر است، موکول می شود.

در این رابطه یک مقام آگاه علت برگزاری مجمع پالایشگاه اصفهان و تلاش مدیران پالایشگاه تهران برای برگزاری مجمع، به بورس پرس گفت: به دلیل وابستگی اعضاء هیات مدیره این دو پالایشگاه به مجموعه وزارت نفت و علاقه وزارت نفت به برگزاری مجمع ، این دو شرکت زمینه برگزاری مجمع را فراهم کرده اند. اما 4 شرکت دیگر ترجیح می دهند بین انتشار صورت های مالی و برگزاری مجمع ، فاصله منتطقی وجود داشته باشد.

انتهای پیام