تحلیل تکنیکال روند قیمت سهام لیدر پالایشگاه ها و سه همگروه بورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی دومین روز این هفته بازار سهام با پرش بی سابقه ۱۵ هزار و ۴۱۵ واحدی همراه و با ثبت رکورد جدیدی به کار خود پایان داد که کارگزاری آبان ، تحلیلی تکنیکال از چهار پالایشگاه بندرعباس، اصفهان، تبریز و تهران ارائه کرد.

پالایشگاه بندرعباس: دو کانال مختلف صعودی برای قیمت می توان متصور بود که قیمت اکنون به سقف کانال کوچک فرضی رسیده است. چنانچه قیمت به آن واکنش نشان دهد می تواند نشانه شروع یک رالی نزولی باشد در غیر این صورت رسیدن قیمت به سقف کانال بزرگتر دور از ذهن نیست.

پالایشگاه اصفهان: قیمت کماکان در درون یک کانال صعودی در حال نوسان است و در صعود اخیر بار دیگر به خط هشدار اول رسیده است. شکست این خط در محدوده ۶۱۰ تومان می تواند مسیر قیمت را تا محدوده خط هشدار دوم در محدوده ۶۵۰ تومان هموار سازد. چنانچه قیمت زیر باند بالایی چنگال قرار گیرد سناریو فوق بی اعتبار خواهد شد.

پالایشگاه تبریز: با شکست سطح ۳۹۰۰ تومان یک الگوی فنجان با هدف ۴۷۰۰ در نمودار شبریز کامل خواهد شد. در صوت کامل شدن الگو می توان با حد ضرر ۳۴۰۰ تومان وارد معامله خرید شد.

پالایشگاه تهران: قیمت در این نماد بعد از ساختن سقف ۶۶۰ تومان رفته رفته در حال متراکم شدن است. خروج از این تراکم و شکست سقف ۶۶۰ تومان می تواند هدف ۷۸۰ تومانی را برای قیمت فعال کند.

انتهای پیام