لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی به جلسه علنی مجلس ارجاع شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، الیاس حضرتی با اشاره به جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین تکلیف 6 طرح تحقیق و تفحص خبر داد و به خانه ملت گفت: این طرح‌ها از سوی محمدرضا پورابراهیمی، کاظم دلخوش، علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور مطرح شدند. تحقیق و تفحص از موسسه آتیه صبا، هواپیمایی آسمان و چند طرح دیگر در جلسه مطرح و تصویب شد و هیات‌ رئیسه تحقیق و تفحص از بانک شهر نیز انتخاب شدند.

وی ادامه داد: برخی از این طرح‌ها و لوایح مانند لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، طرح اصلاح جامع نظام بانکی، لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و لایحه سامانه مؤدیان مالیاتی در اولویت کار بودند و با جدیت آنها را جهت تعیین تکلیف پیگیری کردیم که بررسی ها رو به اتمام است.

حضرتی افزود: به عنوان مثال لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده در دستور کار صحن مجلس قرار گرفته، بررسی لایحه سامانه مؤدیان مالیاتی برای اجرا به دولت ابلاغ شده و اصلاح طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در صحن علنی تصویب و در حال رفت و آمد میان کمیسیون اقتصادی و شورای نگهبان است. همچنین طرح اصلاح جامع نظام بانکی (حذف 4 صفر از پول ملی) نیز هفته آینده به صحن ارجاع می‌شود.

انتهای‌ پیام