فاز دوم پتروشیمی فرابورسی افتتاح شد / تولید سالانه ۱۳۱ هزار تن یک محصول

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی تخت جمشید که با سرمایه 450 میلیارد تومانی در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و امروز با صف خرید همراه شده ، فاز دوم را با حضور سورنا ستاری معاون اطلاعات فناوری رئیس جمهور معاون وزیر نفت افتتاح کرد .

براساس این گزارش، با راه اندازی این مرحله "شجم" از نظر محصولات تولیدی به قطب الاستومری تبدیل شده و با تولیدات متنوع و با ظرفیت 131 هزار تن در سال علاوه بر تامین نیازمندی های صنایع مختلف در بخش تایر سازی ، چسب و رزین ، تولید قطعات صنعتی ، خودرو و پزشکی ارز آوری قابل توجهی را به همراه دارد.

این شرکت اولین شرکت پتروشیمی با دانش High Tech بوده که به صورت 100 درصد بومی ، طراحی و ساخته شده و دانش فنی پیشرفته ایی دارد.

محصولات پلیمری ،شیمیایی، الاستومرها، پلاستیک ها، لاستیک خودرو، درزبندی و عایق، ضربه گیر، لرزه گیر، شلنگ و واشر، بسته بندی، چرم مصنوعی و کانوایر از تولیدات پتروشیمی تخت جمشید بشمار می رود.

عایق الاستومری در دو نوع لوله ای و رولی ، دارای کاربردهای صنعتی و عمرانی که نیاز به استفاده از مواد عایق دارند مناسب بوده و در عایق کاری تهویه مطبوع، تبرید، گرمایش، لوله کشی، مخازن، اتصالات و کانال های هوا مورد استفاده قرار می گیرند.

انتهای پیام