پذیره نویسی ۱۰۰۰ تومانی ETF "ثروتم" از شنبه آینده آغاز می شود

علی تیموری در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده ، اظهار داشت: در پی اخذ مجوزهای لازم در21 اردیبشهت، پذیره نویسی صندوق 50 میلیارد تومانی ثروت‌آفرین پارسیان از شنبه آینده 10 مرداد به مدت سه روز توسط کارگزاران فرابورس انجام می شود.

وی با اینکه این صندوق از نوع صندوق های قابل معامله مختلط است، ادامه داد: قیمت هر واحد این صندوق قابل معامله و با نماد " ثروتم " (که نهمین صندوق قابل معامله بشمار می رود ) 1000 تومان بوده و حداقل و حداکثر حجم هر سفارش خرید 10 و 49 میلیون واحد تعیین شده است.برای پذیره نویسی این صندوق کارمزدی از سرمایه گذاران دریافت نمی شود و کارمزدها توسط مدیر صندوق پرداخت خواهد شد. همچنین معافیت مالیاتی موضوع تبصره 1 ماده 7 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید، برای این صندوق نیز صدق می کند و هرگونه نقل و انتقال واحدهای سرمایه گذاری و صدور و ابطال واحدها معاف از مالیات خواهد بود.

این مقام مسئول موسسین صندوق را تامین سرمایه لوتوس پارسیان و گروه مالی بانک پارسیان و ارکان آن را شامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان و تامین سرمایه امین به عنوان مدیر و بازار گردان، مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی و موسسه حسابرسی بیات رایان به عنوان متولی و حسابرس اعلام کرد.

به گفته تیموری ، صندوق ثروت‌آفرین پارسیان ششمین صندوقی است که توسط تامین سرمایه لوتوس پارسیان راه اندازی شده است. پس از موفقیت در راه اندازی اولین ETF با درآمد ثابت با نام صندوق اعتمادآفرین پارسیان، صندوق ثروت آفرین پارسیان نیز در راستای تکمیل ابزارهای معاملاتی مدیریت دارایی این شرکت و به منظور پاسخگویی به تنوع نیازهای سرمایه گذاران، راه اندازی شد. با راه اندازی این صندوق، سبد خدمات قابل ارائه به سرمایه گذاران در راستای مدیریت دارایی و ثروت آنها، تکمیل شد. 

انتهای پیام