معاملات مشکوک ۱۵ تا ۳ برابری مخابرات،بانک پارسیان ، سه پتروشیمی + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در روزی که تهران و چندین استان برفی شدند ، شاخص بعد از سیر صعودی و نزولی و فشار عرضه ها و بهبود تقاضا به اضافه کردن تنها 732 واحد دیگر بسنده کرد و با ورود به کانال 410 هزار تایی در عدد 410 هزار و 694 واحد ایستاد .

در این میان بورس تهران میزبان معامله 6.3 میلیارد سهم به ارزش 3.7 هزار میلیارد تومان و دو بازار اول و دوم معاملات فرابورس پذیرای 304 میلیارد تومان بودند و بیشترین حجم معاملات هم مربوط به بانک تجارت با 820 میلیون سهم و سپس سایپا با حدود 340 میلیون سهم ، ذوب آهن ، مخابرات و بانک صادرات با 277 ، 230 و 222 میلیون سهم بود.

براساس این گزارش، اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان می دهد 15 معامله با داد و ستد 15 تا 3 برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این گروه پتروشیمی امیرکبیر با معامله 3.7 میلیون سهمی قرار دارد که 15 برابر نسبت به متوسط معاملات 30 روز گذشته بیشتر است. در ادامه هم کابل سازی ایران ، پتروشیمی جم، پگاه فارس، سرمایه گذاری بهمن ، مخابرات ، توسعه و عمران نائین ، داروسازی الحاوی، سرمایه گذاری صنعت بیمه ، کالسیمین ، شیشه دارویی رازی، گروه صنعتی سدید، بانک پارسیان، نیرو محرکه و پتروشیمی تخت جمشید هستند.

از جمله نکات جالب این گروه رشد 19.6 درصدی "دحاوی" پس از انتقال به تابلو پایه زرد ، صف خرید و رشد قیمت هر 15 شرکت ، حضور شرکت های بزرگ مخابرات و بانک پارسیان و سه پتروشیمی امیرکبیر ، جم و تخت جمشید است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام