معاملات مشکوک ۶ شرکت از دو صنعت و ۹ نماد بورسی و فرابورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاخص در آخرین روز دی ماه بعد از نوسان مثبت و منفی ، با کاهش 886 واحدی به 409 هزار و 807 اوحد رسید تا شاید آغازی باشد برای دوره اصلاح و استراحت .

در این میان بورس تهران شاهد داد و 6.2 میلیارد سهم به ارزش 3.5 هزار میلیارد تومان بود و در دو بازار اول و دوم معاملات فرابورس هم 305 میلیارد تومان جابجا شد .

براساس این گزارش، در حالی بیشترین حجم معاملات مربوط به بانک های تجارت و صادرات با 831 و 340 میلیون سهم و سپس ساپیا و بانک اقتصاد نوین  با 270 و 269 میلیون سهم بود که طبق اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا 15،  معامله با داد و ستد 12 تا 2 برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این گروه پتروشیمی امیرکبیر قرار دارد که بعد از معامله 15 برابری دیروز ، امروز هم با 12 برابر بیشتر نسبت به متوسط 30 روز گذشته ، مشمول معامله مشکوک شد.

در ادامه شرکت های پتروشیمی جهرم ، ماداکتو استیل کرد، پتروشیمی جم، داده گستر عصر نوین (های وب) ، پگاه فارس ، سرمایه گذاری صنعت بیمه ، کابل سازی ایران ، سرمایه گذاری توکا فولاد ، دارو لقمان ، ساروج بوشهر، کف، درخشان تهران، سیمان شرق و سرمایه گذاری توسعه خوزستان قرار گرفته اند.

از جمله نکات این گروه ، علاوه بر دومین روز "شکبیر" حضور "های وب" با معامله 200 میلیون سهمی ، سه شرکت از صنعت پتروشیمی و سه شرکت هم از گروه واسطه گری مالی است .

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام