جایزه سه میلیون دلاری نماینده مجلس برای کشتن ترامپ !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، احمد حمزه در جلسه مجلس با بیان اینکه اگر همه کرمانی‌ها در راه سردار سلیمانی کشته شوند، باکی ندارند، گفت: به نیابت از مردم کرمان برای هر کس که ترامپ را به قتل برساند سه میلیون دلار جایزه نقدی می‌دهیم.

وی افزود: آمریکا بداند شهید قاسم سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است. این را خواهی چشید. اگر حمله پیشدستانه را در قوانین بین‌المللی مجاز بدانید آیا سفارتخانه‌ها آمریکا در منطقه امن خواهند بود؟ مگر نه اینکه آنجا کانون توطئه برای قتل مردم بی‌گناه است! آیا مجاز به انهدام آن‌ها هستیم؟ آیا پایگاه‌ها و مراکز نظامی آمریکا در منطقه برای خیرخواهی مستقر هستند یا برای ضربه به ملت‌ها؟

حمزه ادامه داد: اگر امروز جنگ‌افزار هسته‌ای داشتیم از تهدید مصون بودیم.حال که اروپا از تعهدات سر باز زده پیشنهاد می‌کنم هر چه سریع‌تر از NPT خارج شده و انفجارهای شکاف و جوش هسته‌ای را انجام داده و به دنیا اعلام کنیم که به باشگاه قدرت‌های هسته‌ای پیوسته‌ایم. باید موشک‌هایی با برد بالا و دارای ظرفیت قابل حمل کلاهک‌های نامتعارف را در دستور کار قرار دهیم.این حق طبیعی ایران است.

انتهای پیام