اولین رکورددار افزایش سرمایه ملزم به توضیح و ارائه مدارک به فرابورس شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران که با اعمال افزایش سرمایه 2183 درصدی از محل تجدید ارزیابی در 30 تیر سال 94، تاکنون رکورد دار افزایش سرمایه همه شرکت های بورسی و فرابورسی بشمار می رود درخصوص موارد مطروحه از جانب فرابورس دست به شفاف سازی زد.

براین اساس، زهرا زارع سرپرست نظارت بر ناشران بازار پایه در نامه‌ای به مدیرعامل "لکما" اعلام کرد: طبق ماده دو مکرر سه دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان در صورت انتشار شایعه، خبر یا گزارشی که از طریق سامانه رسمی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس به اطلاع عموم نرسیده، مدیران ناشر مکلفند به منظور جلوگیری از ایجاد بستری برای سوء استفاده از اطلاعات نهانی بلافاصله پس از اطلاع یا بنا به درخواست بورس مربوطه یا سازمان با ارائه گزارش شفاف سازی اطلاعات و توضیحات کافی در خصوص شایعه یا گزارش مذکور را افشا کنند.

لذا با عنایت به تعلیق نماد معاملاتی "لکما" در ۷ دی ماه خواهشمند است حداکثر تا یک بهمن ماه نسبت به ارائه توضیحات در خصوص موارد ذیل و در صورت لزوم ارائه مدارک و مستندات اقدام لازم را مبذول دارید.

۱. با توجه به انتشار خبر انعقاد قرارداد و نیروگاه خورشیدی در استان خراسان از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، ضروری است توضیحات کافی در این خصوص تشریح شود.

۲. آخرین وضعیت عملیاتی پروژه ها با توجه به اظهارات مدیرعامل سابق شرکت در افشای اطلاعات با اهمیت ۹ دی ماه مبنی بر توقف فعالیت ها تشریح شود.

۳. آخرین وضعیت ایجاد راه اندازی کارخانه نوآوری در شرکت کارخانجات مخابراتی ایران تشریح شود.

انتهای پیام