زمان ثبت‌نام دور دوم طرح اقدام ملی مسکن اعلام شد / ظرفیت سازی جدید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود محمودزاده با بیان اینکه ارزیابی و پالایش‌های انجام شده از ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن هنوز به اتمام نرسیده به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امید می رود پالایش‌ متقاضیان تا نیمه دوم بهمن‌ به اتمام برسد تا پس از آن متقاضیان مراحل بعدی را برای انجام ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن انجام دهند.

وی افزود: قبل از اتمام سال و هم زمان با ایجاد ظرفیت‌های جدید ثبت‌نام دور دوم طرح اقدام ملی مسکن انجام می‌شود و سعی می‌شود با افزایش ظرفیت‌ها متقاضیان بیشتری را در این شهرها ثبت نام کرد. نمی‌توان آمارهای جدیدی از حذف شدگان طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد اما میزان حذف شدگان بسیار بیشتر از آخرین آماری است که اعلام شده است.

محمودزاده ادامه داد: در شهرهای جدید تهران از جمله پردیس و پرند ظرفیت‌سازی‌های جدیدی در حال انجام است که در دور دوم متقاضیان بتوانند به محض اعلام زمان دقیق ثبت‌نام را انجام دهند.

بنابراین گزارش، ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از آبان ماه آغاز شده و با توجه به ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف از جمله شهر‌های جدید بسیاری از متقاضیان ثبت‌نام‌ها را انجام داده‌اند.

انتهای پیام