خبر خوش مدیرعامل ایران خودرو درباره افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ایران خودرو گفت : در راستای اجرای مصوبات هیات مدیره ، ارزیابی کارشناسی دارایی‌ها درحال انجام بوده و در مراحل نهایی و جمع‌بندی قرار دارد.

وی ادامه داد: افشای موارد مربوط به  تجدید ارزیابی دارایی‌های ایران‌خودرو در گزارش تفسیری در مقاطع سه‌ماهه، شش‌ماهه و نه‌ماهه سال جاری در کدال انجام شده و کارشناسی ارزیابی دارایی‌های گروه بر عهده مرکز وکلا، کارشناسان ‌رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گذاشته شده و در مراحل نهایی و جمع بندی است.

به گفته مقیمی به منظور اجرای طرح تجدید ارزیابی دارایی‌های ایران خودرو از خدمات مشاوره شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان استفاده شده و تلاش می‌شود تا گزارش های دریافتی در اسرع وقت و پس از طی فرآیند حسابرسی، برای اخذ مجوز تحویل سازمان بورس و اوراق بهادار شود.

براساس این گزارش، با اعلام برنامه افزایش سرمایه ایران خودرو از تجدید ارزیابی دارایی ها ، برخی گمانه زنی ها از اعمال افزایش سرمایه بیش از ۱۰۰۰ درصدی حکایت داشتند .

گروه دیگری هم معتقدند "خودرو" با در اختیار داشتن صد‌ها هکتار زمین در سراسر کشور مانند ۲۲۰ و ۷۴۰ هکتار زمین کارخانه جاده قدیم کرج و خراسان ، زمین‌های فارس، تبریز و مازندران و دیگر دارایی ها که از سال ۱۳۴۲ بروز نشده ، توان افزایش سرمایه حداقل ۲۵۰۰ درصدی را دارد اما باید منتظر گزارش  کارشناسان و مصوبه هیات مدیره ماند تا درصد نهایی مشخص شود.

انتهای پیام