سومین مرحله حمایت معیشتی به حساب ۱۹میلیون خانوار واریز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه، سومین مرحله از حمایت‌های معیشتی ساعت ۲۴ ۸ بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

کمک‌های معیشتی به تعداد افراد خانوار پرداخت‌ خواهد شد به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.

به گفته سخنگوی سازمان برنامه و بودجه در این مرحله ۷۵۷ هزار و ۳۲۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون تایید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد. بر این اساس، مجموع خانوارهای دریافت کننده حمایت معیشتی به ۱۸میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ خانوار رسیده است.

وزارت تعاون همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه های آتی وجود دارد و در هر مرحله که خانوارها مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد. این در حالی است که یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی هم طبق ماه قبل بیستم بهمن ماه واریز خواهد شد.

انتهای پیام