خبر امید بخش مدیرعامل "خودرو" به خروج از زیان در روز صف سنگین فروش

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمى در مراسم تحویل خودروهاى آتش نشانى فرودگاهى شرکت ایران خودرو دیزل، محورى ترین مسئله این شرکت را حفظ تولید اعلام کرد و گفت: در حوزه تولید خودروى سوارى بیش از ١٠٠ درصد و در تولید خودروهاى ایران خودرو دیزل به بیش از ٣٠ درصد رشد تولید رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: سال ٩٩ رکوردهاى ویژه اى در تولید خودروهاى ایران خودرو دیزل خواهیم داشت که محوریت اصلى این اهداف، داخلى سازى قطعات است، دستگاه اول خودروى آتش نشانى فرودگاهى با ٢٥ درصد ساخت داخل و دستگاه دوم با ٣٥ درصد ساخت داخل تولید شده که این اعداد افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول افزود: تا پایان سال جاری با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابى دارایى‌ها از شمول ماده ١٤١ قانون تجارت خارج می شویم. موتور ٣٥٥ طی ماه‌هاى آینده به موتور یورو ٥ ارتقا خواهد یافت و ارتقاء موتور ٤٥٧ را نیز در دستور کار داریم. دو خودروى دیگر ایران خودرو دیزل تا پایان سال رونمایى می شود. همچنین قرارداد تولید ١٢ خودروى آتش نشانى هواپیمایى داریم که تا تیر ماه نیز به این تعهدات عمل مى‌کنیم.

مقیمى عنوان کرد: در این راه، درخواست اعتماد دولت به داخلى سازى داریم، شبکه تامین ایران خودرو دیزل کامل است و مى تواند بسیارى از خدمات را به داخل ارائه دهد ضمن اینکه باعث صرفه جویى از خروج ارز و ایجاد اشتغال نیز خواهد شد.

بنابراین گزارش، "خودرو" درجریان معاملات امروز با افت 4.9 درصدی قیمت و صف سنگین فروش چندین میلیون سهمی همراه بوده است.

انتهای پیام