معاملات مشکوک سه پتروشیمی ، بانک آینده ، سه نماد بزرگ بورس و ۸ شرکت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاخص در اولین روز هفته هم ، سریال روند صعودی هفته های قبل را تکرار کرد و با افزایش 6 هزار و 947 واحد دیگر برای نخستین بار به 452 هزار و 842 تایی رسید و ارزش روز بازار سهام شرکت ها هم از 1.66 هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد.

براساس این گزارش، ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی از 4.8 و 2.7 هزار میلیارد تومان عبور کرد و دو بانک  تجارت و صادرات به همراه ذوب آهن با داد و ستد بیش از 2.9 ، 1.1 میلیارد سهمی و 860 میلیونی ، حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 5 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

این گروه شامل پتروشیمی پردیس ، هپکو ، سرمایه گذاری معیار صنعت پارس، فولاد کاویان، بانک آینده، پاکشو، پتروشیمی کازرون، کشت و صنعت آبشیرین ، رینگ سازی مشهد ، سیمان ایلام، پتروشیمی ممسنی، سیمان ارومیه ، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، پالایشگاه بندر عباس و سرمایه گذاری امید هستند.

حضور سه شرکت از صنعت پتروشیمی ، بانک آینده و سه شرکت بزرگ بورسی سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، پالایشگاه بندر عباس و سرمایه گذاری امید از جمله نکات جالب معاملات مشکوک است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام