ایران مانند قبل به همکاری‌های سازنده با آژانس بین المللی ادامه دهد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، علی اکبر صالحی که برای حضور درهمایش دو سالانه وزرای امنیت هسته‌ای در وین به سر می برد، عصر روز گذشته با مدیرکل جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و در مورد همکاری‌های فنی و مسایل پادمانی گفت‌وگو کرد و رافائل گروسی ضمن قدردانی از همکاری ایران در حوزه های مختلف از ایران خواست همچون گذشته به همکاری‌های سازنده با آژانس ادامه دهد.

بر اساس این گزارش،صالحی ضمن قدردانی از تلاش‌های آژانس در پیگیری پروژه‌های همکاری فنی توصیه کرد تا با توجه حساسیت وظایف به ویژه در حوزه پادمانی، آژانس همواره ضمن حفظ بیطرفی، بطور حرفه‌ای با مسایل و موضوعات برخورد کند.

صالحی سیاست ایران را ادامه همکاری ها با آژانس عنوان کرده و در عین حال از آژانس خواست تا بدون تاثیرپذیری از هرگونه مسائل پیرامونی، نقش حرفه‌ای را حفظ کرده و به تاثیر اقدامات آژانس بر حفظ توافق ارزشمند برجام نیز توجه داشته باشد.

این ملاقات با حضور کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بهروز کمالوندی معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان و معاونین و دستیاران مدیرکل آژانس برگزار شد.

انتهای پیام