مشمولان جدید معیشتی بزودی مشخص می شود/ آینده مبهم ادغام دو یارانه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین میرزایی با اشاره به بررسی اعتراضات جاماندگان جدید از یارانه حمایت معیشتی به تسنیم گفت: اطلاعات این افراد در سایت hemayat.mcls.gov.ir  ثبت شده که مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورتی که مشمول یارانه حمایت معیشتی شوند مبلغ یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

وی افزود: اطلاعاتی که در سایت بارگذاری شده از 5 اسفند بر اساس ضوابط بررسی و فهرست جدید تهیه و در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت. یک روز زودتر از زمان واریز یارانه‌ها در 9 اسفند از طریق پیامک نیز به خانواده‌ها اطلاع رسانی شده و سپس یارانه به حساب آنها واریز می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: 10 اسفند هم چهارمین مرحله از یارانه حمایت معیشتی پرداخت می‌شود. افرادی که در فهرست جدید یارانه بگیران اضافه شوند در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته و معوقات گذشته را دریافت خواهند کرد.

میرزایی درباره آخرین وضعیت ادغام دو یارانه معیشتی و نقدی گفت: وزارت رفاه همچنان مخالف این طرح بوده و به کمیسیون تلفیق مجلس ارجاع داده و در این زمینه پس از 5 اسفند در صحن علنی تصمیم گیری خواهد شد. همچنین اعتراضات جدید نیز خرداد و آذر سال آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام