شایعه فوت استاد شجریان توسط همایون و پزشک معالج تکذیب شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی انتشار شایعه فوت استاد محمد رضا شجریان در بیمارستان جم توسط برخی رسانه ها ، همایون شجریان این شایعه را تکذیب و ساعت 23:27 شب گذشته در اینستاگرام اعلام کرد : عزیزان خواهشمندم به شایعات توجه نکنید و به آنها دامن نزنید . پدر به خاطر مشکلات ریوی که ناشی از بیماری قلبی است و در دو دوهفته اخیر کمی ادامه دار شده است تحت مراقبت و رسیدگی ویژه هستند و دارای وضعیت بهتر از دیروز شده است . خواهشمندم خبر صحیح را فقط و فقط و فقط و فقط از طریق صفحه اینجانب دنبال کنید.

براساس این گزارش، مهرداد بهلولی پزشک معالج استاد شجریان در واکنش به برخی اخبار ، درگذشت وی را تکذیب و از رسانه‌ها بابت درج این خبر گلایه و به فارس گفت: احتمالا حضور خودروهای پلیس مقابل بیمارستان موجب شده است چنین تصوری پیش آید .

یمارستان جم تهران هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در روزهای اخیر اختلالات ریوی استاد شجریان که ناشی از بیماری قبلی وی است،  ادامه دار شده و در تاریخ اول اسفند ۹۸ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری شده است. پزشکان متخصص مربوطه در تمام ساعات شبانه روز بر بالین وی حاضرند و برای بهبود استاد شجریان از تمام امکانات و تجهیزات آی سی یو  استفاده می‌کنند. شرایط عمومی وی در حال حاضر تحت کنترل بوده، ولی هنوز به مراقبت ویژه نیاز دارد.

انتهای پیام